ماسک مو تخصصی درمالیست

برای مشاهده نزدیکتر محصول نشانگر ماوس را بر روی عکس حرکت دهید

ماسک مو تخصصی درمالیست

ماسک مو تخصصی درمالیست

287,000 تومان 250,000 تومان موجود

ماسک مو تخصصی درمالیست:

یکی از بزرگترین مشکلات موها خشکی و آسیب دیدگی است. موهای خشک خیلی زود می‌شکنند و دچار آسیب دیدگی می‌شوند. موهای خشک به راحتی با برس کشیدن ریزش پیدا می‌کنند بنابراین ریزش مو در موهای خشک بیشتر است و همچنین اغلب موهای خشک دچارموخوره می‌شوند. موهای خشک معمولاً به سختی شانه می‌شوند و به سرعت گره می‌خورند. موهای خشک ممکن است حتی با کشش اندک نیز بشکنند.

 

ماسک موی داخل حمام درمالیست فاقد پارابن و سولفات می‌باشد و با داشتن ترکیبات موثر باعث نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و تغذیه موها می‌شود.در نتیجه باعث تقویت موهای سالم و بهبود موهای آسیب دیده با افزایش ضخامت تار موها، درخشندگی و کاهش اثرات نامطلوب وسایل حرارتی و محیطی که منجر به خشکی مو و موخوره است می‌شود.

حاوی:

گلوتن گندم :حاوی مواد مغذی نظیر ویتامین E، ویتامینA، ویتامین B، اسید چرب و پروتئین است که خاصیت مرطوب کنندگی، افزایش ضخامت مو و .... دارد.

گلیسرین:باعث کاهش خشکی مو در نتیجه درمان موخوره می‌شود.

توکوفریل استات:ویتامینEبه عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی عمل می‌کند و سبب سلامتی موها، افزایش سرعت رویش، براقیت و نرمی موها می‌شود.

روغن ماکادمیا:این روغن ارزشمند سرعت جذب بالایی دارد باعث بهبود خشکی مو، بهبود وز مو و همچنین مغذی برای موها است.

دانه کتان:با داشتن میزان قابل توجهی اسیدهای چرب امگا3سرشار از بیوتین، ریبوفلاوین، نیاسین و اسید فولیک هستند که همگی برای رشد موهای سالم مفید و از ریزش مو جلوگیری می‌کنند.

PCA:مرطوب کننده قوی PCAباعث آبرسانی و ایجاد رطوبت مناسب برای مو می‌شود.

 

نحوه مصرف:پس از شستشوی موها با شامپوی(شامپو ضد شوره درمالیست، شامپو مناسب موهای چرب درمالیست،شامپو ضد ریزش درمالیست، شامپو مناسب موهای رنگ شده درمالیست، شامپو مناسب موهای خشک و آسیب دیده درمالیست، شامپو مناسب مصرف روزانه درمالیست) مناسب با نیاز موهای خودتان،ماسک مو را بر روی ساقه موها ماساژ داده سپس 5 دقیقه زمان داده و آبکشی کنید.


تعداد :       عدد 
 
 

هیچ نظری وجود ندارد

محصولات مرتبط