پکیج ویژه تثبیت رنگ مو

برای مشاهده نزدیکتر محصول نشانگر ماوس را بر روی عکس حرکت دهید

پکیج ویژه تثبیت رنگ مو

پکیج ویژه تثبیت رنگ مو

431,000 تومان 345,000 تومان موجود

سلامی دوباره به موهای ابریشمی!
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از موخوره و شکنندگی پس از رنگ و دکلره به ستوه آمده‌اید بهتر است تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

همانطور که می‌دانید در اثر فرایند شیمیایی رنگ کردن و دکلره مداوم، ساقه‌ی موها دچار مشکلاتی از قبیل خشکی، آسیب دیدگی، شکنندگی، تشدید موخوره و کدر شدن می‌شود؛ اما به چه علت؟

هنگامی که مو رنگ می‌شود، مولکول‌های کوچکی وارد لایه‌ی داخلی مو شده و با رنگ طبیعی مو واکنش داده و در نهایت باعث اکسید شدگی و تغییر رنگ می‌گردند. با تکرار این فرایند، هر بار مقداری از کراتین مو(پروتئین طبیعی بافت مو) تجزیه شده و موها نازک و آسیب‌پذیر خواهند شد. شامپو‌ کراتیه‌ی درمالیست به دلیل وجود ترکیب موثر "کراتین هیدرولیز شده" می‌تواند به کاهش اثرات مخرب رنگ کردن و دکلره کمک کند و باعث آبرسانی عمیق موها شود.

از طرفی یکی دیگر از دغدغه‌های رایج، کدر شدن رنگ مو و آسیب‌های ناشی از نور خورشید بر روی رنگ موهاست که شامپوی مخصوص موی رنگ شده درمالیست به دلیل وجود پلی‌فنول‌ها و فیلترهای UV و همچنین عصاره‌ی انار باعث تثبیت رنگ مو و کاهش اثرات نور خورشید می‌گردد. با پک ویژه تثبیت رنگ، موهایتان را گارانتی کنید!


تعداد :       عدد 
 
 

هیچ نظری وجود ندارد

محصولات مرتبط